środa, 2 grudnia 2015

Kartki świąteczne - do samodzielnego wydruku


Uwielbiam ten przedświąteczny czas, kiedy bardziej niż zwykle można nacieszyć się ciepłem domu, gorącą herbatą, przyjemnym kocem.

Uwielbiam kiedy w radio, usłyszeć można przeboje świąteczne, na które czeka się cały rok. One zawsze będą mi się kojarzyć z moim rodzinnym domem, z moim dzieciństwem i z Agatą (naśpiewałyśmy się razem: "Pada śnieg", "Ding Dong", "Osioł pewny siebie" ...:))

Uwielbiam też tradycję wysyłania kartek świątecznych, ale tych napisanych odręcznie i tylko z myślą o wybranej osobie czy rodzinie. 
Uwielbiam wyciągnąć ze skrzynki taką prawdziwą kartkę, prawdziwe życzenia, kawalątek opłatka z drugiego końca Polski...

To nic że jestem staromodna :) ma to dla mnie sens i kropka.

Dlatego też, uwielbiam usiąść nad stosikiem przygotowanych kartek, kopert, okruszków opłatka i z piórem w ręku "połączyć się" z tymi ludźmi, którzy są mi bliscy, którym dużo zawdzięczam, za którymi tęsknię i z którymi nie usiądę do jednego stołu świątecznego.

Pomysł Agaty na przygotowanie własnych kartek świątecznych klik, jest wzorowy, bo rzeczywiście taka samodzielnie wykonana kartka może wyrazić więcej niż tysiąc słów...

Jeśli jednak nie czujecie się dobrze w pracach plastycznych, macie zbyt mało czasu lub zbyt późno zabraliście się za kartki to mam dla Was prostsze rozwiązanie - wydrukujcie poniższy plik - tylko nie rezygnujcie z tej pięknej tradycji! :)


Przygotowałam dla Was sześć kartek świątecznych do samodzielnego wydruku - jeśli Wam się podobają wydrukujcie ich tyle ile potrzebujecie, nie zapominając o Waszych drogich Ciociach, Wujkach, kuzynach, przyjaciołach...

Zainwestujcie tylko w dobry, sztywny i ładny papier.
Wytnijcie starannie, napiszcie osobisty, pełny ciepła tekst, dorzućcie kawałek opłatka, zapakujcie w zaadresowaną kopertę (rozmiar tradycyjny C6 114 × 162 będzie ok), doklejcie znaczek, wrzućcie do czerwonej, oprószonej śniegiem skrzynki i gotowe!
Życzę Wam dużo radości i spokoju!
-Kasia-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz